
سلام خدای مهربانم(ظلمت نفسی)یعنی دارم اقرار میکنم که افتاده ام،که اشتباه کردم؛که انحراف رفتم؛یعنی افتادمآن هم با صورتخاک آلوده و گناه آلودهخسته خسته امواما هنوز زیر لب تو را صدایت میکنممیدانم تو کریمیمهربانیتو خداییتو......امکان ندارد افتاده ای را که صدایت میزند ببینی و دستش نگیری!دستم گیر مهربانماشکهایم رازخنهایم رافقط و فقط خودت ببین و مرهم بلشنگذار هیچ بشری افتادگی ام را اشکم را و زخمم را ببیندنگذار نمک بپاشند به زخمهای دلمفقط خودت آرام جانم باشجانان من...
ادامه مطلب