دستم بگیر

خرید بک لینک

سلام خدای مهربانم

(ظلمت نفسی)

یعنی دارم اقرار میکنم که افتاده ام،

که اشتباه کردم؛

که انحراف رفتم؛

یعنی افتادم

آن هم با صورت

خاک آلوده و گناه آلوده

خسته خسته ام

واما هنوز زیر لب تو را صدایت میکنم

میدانم تو کریمی

مهربانی

تو خدایی

تو......

امکان ندارد افتاده ای را که صدایت میزند  ببینی و دستش نگیری!

دستم گیر مهربانم

اشکهایم را

زخنهایم را

فقط و فقط خودت ببین و مرهم بلش

نگذار هیچ بشری افتادگی ام را اشکم را و زخمم را ببیند

نگذار نمک بپاشند به زخمهای دلم

فقط خودت آرام جانم باش

جانان من

کاش بمیرم...

ما را در سایت کاش بمیرم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:12

صفحه بندی