سلام خدای مهربانم
(ظلمت نفسی)
یعنی دارم اقرار میکنم که افتاده ام،
که اشتباه کردم؛
که انحراف رفتم؛
یعنی افتادم
آن هم با صورت
خاک آلوده و گناه آلوده
خسته خسته ام
واما هنوز زیر لب تو را صدایت میکنم
میدانم تو کریمی
مهربانی
تو خدایی
تو......
امکان ندارد افتاده ای را که صدایت میزند ببینی و دستش نگیری!
دستم گیر مهربانم
اشکهایم را
زخنهایم را
فقط و فقط خودت ببین و مرهم بلش
نگذار هیچ بشری افتادگی ام را اشکم را و زخمم را ببیند
نگذار نمک بپاشند به زخمهای دلم
فقط خودت آرام جانم باش
جانان من
کاش بمیرم...
ما را در سایت کاش بمیرم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75